February 02, 2011

tetiba nak update.

baru hbs otp dgn galah. he SUPRISINGLY gave good advices. maybe experieces sebagai playboy terkenal kg melayu subang boleh diapplykn. KAHKAHKAH :P

dia cakap, to wait, to hold whatever there is and tunggu apa akn jadi for the next two three days. ok dia ckp melayu okeyh bukan english. aku yang pengsan kalau tetiba dia speaking kehkehkeh

nga aku mmbebel apa ntah, dia suddenly
"eh..knp mcm..nk ajak balik je ni.. awk nk ajak sy blk ke?"
aku macam "wth apa awk merapik pasal balik pulak dah ni.."
"mcm nk 'ajak balik' je"
"HUH?? hoiii choiii mana ada.. demm awk slh phm ni.. no no"

jenuh jugak lah meyakinkn galah bhw sy xterniat nk kapel semula ke ape ke.. but benda ni xleh nk ckp kn.. so i said buat masa skrg mmg xrasa oii tp who knws di masa hdpn kn.. adesss jgn kau mnrh hrpn okeyh? we made a deal rmmber? keep to it. please. klu bnda ni berterusan, xmustahil smthing akn terjadi. tp aku klu boleh akn elakkan. cukup kot sekali. :D








btw, added ex dia eyraaaa ndyraaaa tu kt FB. oi xsngka dia knal i lg.. mak feymes i rupanya KAHKAHKAH hadess weyh pompuan, jgn risau esok lusa aku buang la kau. aku pun mls nk tgk kau pnya gmbr dok muncul kt feed aku. xkuasa. plus dndm aku dgn kau belum settle. smpi bila2. get it?

No comments:

Post a Comment