January 31, 2011

hari ini dlm sejarah

salam. (:

hari ini hari isnin, 31/01/2011. GENAP 2 TAHUN kenal dgn bdk kecik. :D

harini jgk kluar dgn dia. as if ada benda nk celebrate en. tp, saja je kluar. in case lps ni, dia dh jmpa si dia terchenta, smpi xnk lepas, peluk je memanjang (geli la pulok) so kena la amek ksmptn dia tgh free, single, solo utk kluar lepak smbng2.

the day went well, despite it's raining throughout the drving period. demm benci drive dlm hujan -___-"

smpi pun awl, dlm 10.15. then dh gerak dr subang, kena pth blk g rumah dia sbb kazen dia minx tlg hntr g ktm sg buloh.

oh copcop. KALI NI KITORG MEJELAJAH SHAH ALAM BAGAI NAK RAK, SMPI TERLAJAK KE SG BULOH DAN BUKIT JELUTONG ye terima kasih galah.


hadoi. penat aku mlyn kerenah bdk ni td.. mcm bdk2. sabo je lah. tp comel la pulak.. HAHHA anati! behave.

dia mengadu non-stop pasal si eyra nadyra yg gedik bodoh nak mmpus tu. HAHA dendam xhabes lg ni. tp kn, deep down, aku rasa dia still sygkn pmpn tu. tipu la benci terus kn.. setahun lebih kot tegether. kan kan?



he's being much mature lately. xbyk songeh, jz byk ckp, byk menyanyi smpi tension aku dlm keta kena dgr suara pitching lari2, AND DIA PUKUL AKU! main2 of coz. TAPI DIA PUKUL!! selama kapel, cubit pun xpenah, except cubit pipi sbb well, pipi gebu lg comel ni, sape xnk cubit :P ok ok dia pukul peha aku mcm xnk lg kuat lah. aku pukul manja2 je, hamek kau dia balas. adooooooooi dia buat2 tumbuk pipi aku lah.. pahal ntah gedik over the top hari ini pun i xtauuuuu





(: dia tnya khbr D. :O apa?! dia tnya khbr D? yep. aku happy tgk dia boleh dah terima aku ckp psl D. hehe dia buat statement "awk mesti syg dia lg kn.." dgn muka seposen, mcm jeles. -______- ye aku syg D lg, tp buat ape kejar, tunggu klu dia terang2 buat kita mcm xberharga? kan? si galah cuma mmpu tersenyum, and aku msh berpendpt bhw dia msh sygkn eyra nadyra tu.
p/s: td terperasan sekjp dia msh sygkn aku CHETTTTTTT celah mana nk syg ye oiiiii AHAHHAHA


aku confess kt dia yg sbnrnya aku takut nk masuk dlm relationship yg mcm aku dgn dia ada. yg mmg aku betul2 rasa happy dan disygi. aku takut. dia mcm.. tahu ape yg aku takutkn. aku dh xnk kena tipu, aku dh xnk kena tinggal sbb ppmpn yg lg gebu dan comel dan tmbm -________- aku takut. and dia cuma boleh senyum dan ckp "klu takut, ddk diam2, xpyh kapel" TERBAIK lah galah!



he's a friend, mybe because he used to be a part of me, aku boleh open dgn dia abt anything. dia dh tahu the real me mcmne, so aku mmg hakikatnya selesa nk kluar pkataan mcm HJ FCK ke ape ke.. sbb dia pun belasah ckp.. i like. suka mcmni. HEHE

























PS: maybe aku yang slh tfsir lynn dia, mungkin aku over the perasan ttg lynn dia, mana mungkin someone mcm dia ada smpn perasaan thdp aku. aku kena mula sdr yg lelaki yg sesuai utk aku hnyalah yg bprgi setan. mybe i should wait till sunday, but it still a week away, and aku tak tahu aku cukup kuat utk smpi ke ahad. 


sejujurnya, aku xmengharapkn pape drpd pshbtn ni. prinsip aku dr dulu smpi skrg, KALAU ADA, ADA LAH. tp knp aku bhrp ada smthing? x ikhlas niat hati, mana nak ada pape. )': i need to grow up, maybe dh tkdr lelaki yg nak kt aku cuma yg sepesen dgn galah, putra, roy, faqar dan D. JYEAH minah rewmppitzzzzzzz forver! )':


with the other guy, mmg terang2 sdh bpnya, dan xmungkin aku akn ada chance since diorg dh togethergether since sekolah, matrix pun sekali.. tp dia ni, YA ALLAH beri kan lah petunjuk. sesungguhnya aku takut untuk meletakkn apa2 di atas talian pershbtn yg ada. )':
























DAH LAH. NAK G BUAT ASSGMNT. MASIH BERPIKIR, ADA AKU BUAT SLH KE SMPI SMUA NI SEJUK? JWPN, CEPAT LAH DTG.

oh galah, trimas sudi tengok muka bulat ni lg, lain kali keluar duit anda pulak mengalir :D hehe trimas trimas and JGN CUBIT PIPI DAH! sakit tau x? ok lah bye galah. (:
















BABAI.

No comments:

Post a Comment