March 13, 2011

salam.

it's Sunday.

pagi-pagi buta ada ceramah CIDB demm. spoil betul dah la ETR x buat lagi. demm lagi. -_____-
klu xpergi, xdpt g praktikal. sedangkn aku dh ready dah nk blah dr sini. bosan.

bosan memikirkan ada orang ambil kesempatan keikhlasan hati kita untuk menolong.
bosan memikirkan ada permainan disebalik janji-janji.
bosan bosan.

bila aku dah part 6, haram aku join apa2 kt sini. macam cilaka. -______-
ah bosan.









study week baru boleh pulang. dulu, )': igtkn nak balik dgn dia. tapi skrg, i guess, sem ni pun balik alone lg. yeay.
yeay again, loser me. mengharap, bukan dia kesa pun kita kt sini sakit penat demam sengugut apa jadah. ah padan muka jugak sapa suruh involve dgn bdk uitm jgk? padan la muka. before this elok elok je boleh hidup aman bahagia tanpa kena pikir pasal lelaki, hamek kau. every now and then cuak takut nampak dia. chett nasib baik la tmpt ni besar la jugak. kebarangkalian utk berjumpa itu sgt minimum. satu petanda yang baik. okeh.








i hate the feeling of insecurity that comes whenever it involves a guy and my heart. 

3 comments:

  1. aku part 1 pun tak join apa2 hahahaa

    ReplyDelete
  2. waa...
    anati dah ade bf kat UiTM la..:)

    ReplyDelete
  3. ejam : kau memang!! HAHA aku ditarik woh

    anis : bkn boyf la.. (: crush. :D

    ReplyDelete